خانوما واکسن دوماهگی رو شونه شون میزنن یا پا

۸ پاسخ

سلام عزیزم من تازه زدم وای دخترم روی هر دو پا

دوتا پا ولی یکیش درد داره و هر چن ساعت باید قطره بدی حواست باشع تب نکنه

دوتا پاهاش و قطره خوراکی داره باید بخور

بچم فردا واکسن داره خیلی میترسم

قطره خوراکی داره
و جفت رون پا

خیلی درد داره

جفت ران ها

پا.

سوال های مرتبط

مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان سینا مامان سینا هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی