واکسن دو ماهگی زدیم الهی سبک رد بشه

۳ پاسخ

اصلا هم نترس تب نمیکنن سبک هستش خیالت راحت

ببین پاهاشو با سال آروم ببند نمیخوام بترسونمتا ۴ ساعت بعد ک پاشو تکون بده گریه میکنه ببند ک نتونه تکون بده دردش نیاد فقط سفت نبندیا

ایشالله

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان ♥️🎈امیر رضا 💙 مامان ♥️🎈امیر رضا 💙 ۱۴ ماهگی
مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی