برای سزارین دوقلو باید از چند هفتگی وقت بگیرم؟؟؟

۶ پاسخ

خود دکتر بهت میگه

جووون بابا.از ۳۳.بستکی به شرایطط هم داره

دکتر خودش ختم بارداری با توجه به شرایط خودت و نینی ها میده سر وقتت عزیزم
از الان استرس نده به خودت

۳۷هفته زایمان کردم
اما دکترم میگف ۳۸ک رشد یکی از بچه ها کم شده بود ۳۷ سزارین کردن

دکتر بهم ۳۷ هفته تمام وقت داده بود
ولی من اول ۳۴ هفته زایمان کردم :) از ۳۰ هفته ب بعد وقت بگیر

معمولا بعد از ۳۴،۳۵ هفتگی با توجه به شرایطت
تا ۳۷،۳۸ هفته هم ان شاالله اگر مشکلی نداشته باشی دکتر صبر میکنه که بچه ها رشدشون کاملتر بشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقاابولفضل مامان آقاابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری