خانوما چن هفته بودین رفتین ان تی؟

۶ پاسخ

۱۱هفته۶ روز

۱۲ هفته و يك روز

من 12 هفته و3روز

۱۲هفته و ۴ روز بودم رفتم وقت خوبیه

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم

برامن 13هفته نوشته برم

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وسوم بارداری