خانوما سونو رشد و وزن بنظرتون خوبه ؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم خوبه تا دوهفته عادی هست که اعضای بدن فرق داشته باشه

اندازه دست و پاهاش و دور شکم ایناش پایینه

مشخصات جنین از سنش کمتره مخصوصا دور شکمش.
رشد کم شده
وزنش هم کمه به نسبت عادی
ولی بقیه موارد اوکیه. این سونو رو حتما به متخصص نشون بده

بنظرم یکم وزنش پایین هستش ولی چیزی نیست دیگه از این به بعد وزنش زود زود میره بالا

بقیه سنوها هم بریچ بوده؟

احساس میکنم یکم وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری