خانوما این سونو رشد خوبه وزن و همه چیش

تصویر
۳ پاسخ

اره عزیزم همه چیش خوبه خداروشکر ،وزنشم عالیه

من فقط از وزن سر در میارم که اون عالیه اون یکی هارو من بلد نیستم ببینم چیه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار۲ مامان دونه انار۲ ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۱۲ ماهگی