۵ پاسخ

نه والا من همه چی میخورم.
توی ۳ماه اول هیچکدوم از این چیزا رو نخوردم ولی بعد ۳ماه خود دکتر بهم گفت این حرفا چیه و چه ربطی داره.
میگفت ویار خودش سوسیس بوده سر پسرش.
البته من سوسیس و کالباس زیاد نمیخورم بیشتر همبرگر علاقه پیدا کردم🤭😅

سوسیس بده؟؟؟؟! چرا؟

من چندوقت یه بار دلم میخاد میخورم اشکال نداره کمش

مقدار کم اشکالی نداره ولی سعی کن دیگه نخوری

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری