سوسیس چی میتونم بخورم🥲

۹ پاسخ

سلام عزیزم درخواست میدی
من شمع سازم گیفت ساز انواع گیفت تولد دندونی نوزادی .......
09051616035
ایتا روبیکا کانال دارم

سوسیس هیچ خاصیتی نداره نخور عزیزم. اگه حوس کردم یه کوچولو بخور

من دیشب یه بار خوروم برای اولین بار
ولی سعی خب کم باشه دیگه نکه هر ماه بخوری

والله ۹۰درصدشو گرفتم خوردم کاش نمیخوردم اصلا خوشمزه نبود

ضرر که داره اما اگه هوس کردی حتما حتما خوب سرخش کن بعد بخور خامش من شنیدم خیلی خطرناکه

نخوری بهتره ولی کم بخوری اشکال نداره

منم خونگی یکی دوبار خوردم

بخور ولی کم بخور نیترات داره

خونگی بخور

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری