مامانا اسم تیام قشنگه برای پسرم بزارم؟

۶ پاسخ

اسم تیام مشترک اسم دختر و پسر هست معنیش هم میشه چشمای من نور چشم من با عزیز چشم من ، اما اسم خیلی قدیمی هست اسم دایی من هم تیام هست که خودش الان بچه های عروس دامادی داره

اما هر اسمی که به نظر خودت قشنگه و حس خوبی بهش داری همون و بزار

معنیش چیه

هر اسمی که به دل خودت میشینه و حس خوبی بهت میده قشنگه🩷

تیام اسم پسرونست ک

تیام اسم مشترک بین دختر و پسره،نزاری بهتره

من اسم دخترم تیام ☺️

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آلوچه🩷 مامان آلوچه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد