۱۰ پاسخ

ما تیام داریم اسم دختره
اسم لری به معنی چشمام

اره خیلی هم تیام قشنگه هم لیام

آره گلم

اسم پسرمن (با ارزش مانند چشم هایم )از این قشنگترم مگه میشه؟؟؟🥹🫀

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه هم خوش اوا هم خوش معنا
اما چون اسم دو جنسیتی هست منظور هر دوتا جنس میزارن من منصرف شدم ازش

من دوس دارم❤️❤️❤️❤️

منم اسم پسرمو گذاشتم تیام و خیلی قشنگه

خیلی قشنگه 😍

اره خیلی 😍

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی