ما تیام داریم اسم دختره
اسم لری به معنی چشمام
اره خیلی هم تیام قشنگه هم لیام
آره گلم
اسم پسرمن (با ارزش مانند چشم هایم )از این قشنگترم مگه میشه؟؟؟🥹🫀
خیلی قشنگه
خیلی قشنگه هم خوش اوا هم خوش معنا
اما چون اسم دو جنسیتی هست منظور هر دوتا جنس میزارن من منصرف شدم ازش
من دوس دارم❤️❤️❤️❤️
منم اسم پسرمو گذاشتم تیام و خیلی قشنگه
خیلی قشنگه 😍
اره خیلی 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.