۴ پاسخ

من همین روزا میخوام براش شروع کنم شیره انگور رو از عطاری میگیرم کاملا طبیعی

نه عزیزم..قندش خیلی بالاعه

ن طعم دار نکن بد غذا میشه

نه گلم زوده

سوال های مرتبط

مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرشا 💙🐻 مامان آرشا 💙🐻 ۱۰ ماهگی