خوابیدن توی کریر به علت رفلاکس

۱ پاسخ

من که میخوابوندم خیلی خوب بود، یکم از بابت اینکه با بیاره خیالم راحت بود که بهتر می‌تونه تخلیه کنه

سوال های مرتبط

مامان آنیلا مامان آنیلا ۱۵ ماهگی