۴ پاسخ

من بیست و نه هفته و شش روز یک و پانصد گرم بود...

من ۲۹ هفته رفتم ۱۲۰۰ بود
فک کنم یکم کمه اما سونوگراف گفت خوبه

۱۳۵۰ ۲۸ هفته و نیم

۱۴۰۰ دکتر گفت انتظار میره بیشتر از این باشه پودر نوشت برام

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی