۳ پاسخ

سیب و سیب زمینی و هویج آبپز گذاشتم واسه گل پسر

اوتمیل

فک کنم بشه من نون تستو نواری برش میزنم تو تخم مرغ میغلتونم تو کره سرخش میکنم میدم دستش بازی بازی یخوردن میخوره

سوال های مرتبط

مامان سید محمد مامان سید محمد ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان دلارز  
⚘️❤️ مامان دلارز ⚘️❤️ ۱ سالگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی