۳ پاسخ

ببین من به تابان همه چی میدم..دیگه هم له نمیکنم زیاد..مثلا سیب زمینی آبپز میکنم میگیرم جلو دهنش می‌کنه ازش با لثه ش..موزم پوست میگیرم میدم دستش میخوره..دیگه غذاهاشم همینجور بافت دار و نرم البته بهش میدم

فعلا کته

دندون داره

سوال های مرتبط