دوستان شماهم‌سینه دردتون از بین رفته ؟

۱۱ پاسخ

نه هنکز هس نوکش بخصوص

بله برام عجیبه

نه هنوز به شدت درد داره
دست به نوکش نمیتونم بزنم انگار کنده شده

بله خیلی وقته ولی بزرگه

اره نسبت ب اوایل خیلی بهترشده،اونوقتاکه تهوع استفراغام شدیدبوددردش هم زیادبود

بله دردش کم کم از بین میره مگر اینکه به جایی بخوره فقط حس سنگینی میاد به جای درد

نه احساسی سنگینی دارم بیشتر حساس تر شدن

منم رفت از وسطای هفته ۸ رفت

واسه من دستم میخوره بهش ضعف میکنم

ن درد میکنه حس میکنم سنگین شدن

اره میره تا ماه اخر

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان بَت مَن💙💙💙💙 مامان بَت مَن💙💙💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری