تو شکمم درد میکنه😭 علایم عفونت بعد زایمان چیه

۲ پاسخ

دکتر میگفت تا ۴۰ روز درد های شکمی مثل پریودی عادیه

منم همینطور بودم دکترم گفت هر هشت ساعت مفنامیک اسید بخور به مدت دوروز اگه خوب نشدی بیا ببینمت

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی