بچه ها شماهم بیخودی جیغ میزنن

۴ پاسخ

اره باباش بهش میگه مگه دختری اینطوری جیغ می‌کشی

ارهههه واي سرمو برده🤣

بلههه😅

بچه من فقط نق میزنه و گریه میکنه از اول همین بود

سوال های مرتبط

مامان ❤️طنین❤️ مامان ❤️طنین❤️ ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی