۸ پاسخ

فراوان
دائم درحال جیغ زدنه
چه گریه چه خوشحالی

وای مخ مارو خورده جیغم نیست داد میزنه قشنگ

اره دختره من وقتی می‌خواد منو یا باباشو صدا کنه با جیغ صدامون میکنه یا ذوق میکنه سریع جیغ میزنه

بله شربت دلدردشو بده بیشتر برا دلدردشونه

چون میخاد زبونش باز بشه

آره طبیعی

اره جدیدا اینطوری شده‌.الکی الکی جیغ میزنه

آره جیغ

سوال های مرتبط

مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان ❤️طنین❤️ مامان ❤️طنین❤️ ۱ سالگی