میگن وقتی نمیتونن حرف بزنن جیغ میزنن تلاش برای جرف زدنه
اره جدیدا خیلیییی زیاد
من پسرم به محض اینکه دنیا اومد تو اتاق عمل جیغ زد دکتر میگفت این پسر جیغ جیغوعه
اووف تا دلت بخواد گوش هام کر شد از دستش
تا دلت بخواد
پسرمنم اینطوری بود یعنی انقدرکلافه میشدم که خودمم داد میزدم دعواش میکردم 😭 اماخداروشکر الان ازسرش افتاد البته بعد از اینکه جیغاش کم شد دوتادندونم دراورد همزمان فکر کنم بخاطر درد اونا بودش دعواش میکردم عذابوجدان میگرفتم گریه میکردم بعد ک دندوناش درامدخیلیییییی حالتم بدترشد 🤦♀️😂
اخ آخ فک کنم خوششون میاد دخترمو تا میذارم داخل رو روئک با ذوق فقط جیغ میزنه
وقتی یه چیزی بخواد یا کلافه باشه جیغ نمیزنه اما با لحن ناراحت و گریه یه سری اسوات مثل بوووو دهههه اینا میگه
خونه رو سرشه از بس جیغ میزنه🥴😂
آره با صدا بلند دده دده میکنه
من عاشق جیغ زدناشم😍😍
آخنگو دخترمنم همینجوری بود شکرخدا از سرش افتاد
یهدوره ای اینجوریه بعدازسرش میفته
ای خداااا😂😂😂نه جیغ نمیزنه اده بوده میکنه و تف میده بیرون😂
جدیدا پسرمنم زیاد جیغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.