۷ پاسخ

اره عشقم
برا منم رگش میگرفت نمیتونسم تکون بخورم
ببین هر دردی بگیری طبیعیه یعنی ی جاهاییت قراره درد بگیره ک قبلا نمیدونستی وجود داره

استخون خاجی برای خواهر منم خیلی درد داشت شدید

اره عزیزم

میگما توهمونی هستی که عید شوهرش عمل کرد؟

موقعه نشستن درد داری؟؟

یبوست ندارین؟

دنبالیچه منظورتون ؟؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیرضا و دخملی مامان علیرضا و دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری