نوزاد ۳ ماهه سرما بخوره چی بدیم بهش

۳ پاسخ

برو داروخونه اگ بینی گرفته اسپری بینی میده
علائم بگو دارو بگیر
فقط دیفن هیدرامین به بچه نده

پلارژین هر ۸ساعت نیم سی سی

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی