۴ پاسخ

من پسرم یبار پی پی کرد شلوارش سرش داد زدم از اون موقع وقت پیپی کردنشو میدونستم خودم میپرسیدم پی پی داری میگفت آره میبردم دسشویی پی پی میکرد ولی الان یاد گرفته خودش میگه پی پی دارم
اصلا هم یبوست نشد ترسی هم نداشت

آره اولا یبوست میشد موقعی از پوشک گرفته بودمش بعد درست شد

چیزای ملین بده من پسرم بهش فشار میومد میخواست تو دسشویی بلند بشه با دست نشسته نگهش میداشتم پیپی میکرد دوبار پیپی کرد ترسش ریخت

معمولا چون یه چیزی داره ازشون خارج میشه میترسن و این باعث میشه پی پی رو نگهدارن و آب پی پی کم میشه و در نهایت سفت میشه که دفعش سخته، به پزشک مراجعه کنین پودر پیدرولاکس میده به بچه بر اساس سن و وزنش دزش رو مشخص میکنه میریزی توی آب یا آبمیوه میخوره و آب مدفوع رو زیاد میکنه و دفع راحت میشه،کم کم ترسش هم میریزه،فقط نزار سفت بشه❤️

سوال های مرتبط

مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
سلام مامانا
بچه هام رو روزا پوشک نمیکنم جیش و پی پی رو میگن... خیلی خیلی کم خطا دارن.... اما پی پی که دارن میگن پوشک ببند...دو روز اول دسشویی پی پی کردن خوشحال شدم گفتم خوبه نمی‌ترسن...اما بعدش خودشون رو گرفتن و پسرم روبردم دسشویی رو قصری ننشتست رپ پاهاش نشست... انقد نشست تا پاهاش خشک شد با گریه آور بخش بیرون به باباش گفتم پوشک کن پی پی کنه...دیگه از اونروز یاد گرفته به پوشک که میگه پی پس تو پوشک..هرچی بهش میگم بزرگ شدین و ...تاثیری نداره میگم یبار بیان دسشویی اکه نشد پوشک کنم...اصلا همکاری نمی‌کنند... موقع خواب ظهر و شب فقط پوشک می‌بندم...بعد اینکه بیدار شدن پسرم اصلا نمیاد دسشویی میگه می‌خوام پی پی کنم و پوشک رو نگهمیداره...عصر هم بیدار شدن دیدم پوصکش خشکه باز کردم ببرم کلی گریه کرد که می‌خوام پی پی کنم پوشک ببند دخترم ازش یاد گرفته.... چیکار کنم تا یاد بگیرند برا پی پی برن دسشویی؟؟اینم بگم دخترم یجوری یبوست شد که کلی گریه کرد بعد مجبور شدم پوشک کنم موقع پی پی