خانما کسای که دو قلو باردار هستن چه نوع علائمی داشتن

۳ پاسخ

من هیچ علائم شدیدی ندارم فقط خسته میشم زود ب زود و بیحالم

من عدد بتام بالا بود حال تهوع بیشتر داشتم

شدتش علایمش نسبت به بارداری تک قل بیشتره مثلا تهوع شدیدتر خستگی شدید همچین چیزایی

سوال های مرتبط

مامان دل آرا مامان دل آرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری