کیا بچه اولشونو باردار هستن میشه بگین چه علائمی دارین؟

۸ پاسخ

خیلی ترش میکنم سر درد میشم
خستم بی حوصله مرغ اصلا نمی خورم ترشی دوست دارم تند تند ضعف میکنم

منم الان یک ماهه خیلی حالم بده حالت تهوع و معدم ریخته بهم خیلی گشنم میشه ولی نمیتونم غذا بخورم بیحال و سرگیجه دست و پامم یخ حتی توان ایستادن یا راه رفتن ندارم هفته ایی دوتا سرم برای معدم میزنم دکترم نوشته نمیدونم تا کی اینجورم از گوشت و مرغ حالم بهم میخوره

من شیرینی جات بیشتردوسدارم
از بو ترشی اوایل بدم میومد هوق میزدم
درصورتی که قبل بارداری چقد ترشی دوسداشتم
ازکباب بدم میومد اصلا نمی‌خوردم ولی بچم عاشق کبابه🤣
ان تی گفتن پسر
انومالی چون پاهاش بسته بود احتمال دختر داد تا دوهفته دیگه برم دوباره سونو دقیق بهم بگه

حالت تهوع ..یوقتا سینم خیلی سفت میشه... دل‌درد کمردرد پریودی...ترشح زیاد...خستگی...از بعضی غذاها بدم میاد

درد سینه خواب‌آلودگی تندتند ضعف میکنم. بیحالم
گاهی وقتا از بیکینی تیر میکشه تا زیر دلم زودی ول میکنه

درد سینه و درد تخمدان همین
یکی هم همش خوابم میاد فقط خستم

والا علائم خاصی نداره. گاها دل درد مثل پریود. بزرگ شدن سینه. حالت تهوع برای یکسری غذاها یا وقتی معدم خالیع

من هیچ علایمی ندارم فقط پا درد میگیرم

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سیزدهم بارداری