۱۰ پاسخ

من ۱۲هفته انجام دادم

بستکی ب‌مرکزسونویی ک میری داره من ۱۳هفته بهم گفتن درست بود برای دوتابچه هامم درست گفتن

من همون آنومالی رفتم دیگه از بعد انتی سونو نرفتم جنسیت انتی و آنومالی یکی بود

من داخل مطب سونو انجام ندادم عزیزم

آره بابا

منم ۱۲هفته انجام دادم و درست بود بستگی ب جایی ک میری داره

۱۵ هفته و دو روز رفتم احتمالا زده
۱۷ هفته و ۲ روز رفتم قطعی گفت

بله من

۱۶ هفته دو روز

من تو ۱۳ هم درست کردم درست بود

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی