۳ پاسخ

یه صندلی بزار توی اشپزخونت
منم همین حسو دارم

اره منم اینجوری میشدم ولی الان بهتر شده نسبت ب هفته شما از ۷ماهگی پدرم دراومد

بخاطر سنگینی بچته فداتشم..زیر سرپا نایست همیشه یه صندلی کنارت باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری