۵ پاسخ

حتما پیگیر قندت باش من ۱۰۵ بود یکهو شد ۱۱۰ ارجاعم داد غدد الان انسلین میزنم
متوجه شدم بخاطر قندم اب دور جنین داره کم میشه

چون قندت ۱۰۴ وزن نی نی هم بالا میره
قندت مراقب باش

ماشالا عزیزم خداروشکر نه گلم

ماشاالله عالیه
اگر مشکلی بود حتما دکترت میگفت

عزیزم شما برای قندتون دارو هم خوردید؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی