۱۹ پاسخ

عزیزم ۳۶ هفته ۳ کیلو خیلیم عالیه بچه منم همبن بود

من 36هفته2600خیلی برا شما خوبه که

بنظرم وزنش خیلیم خوبه
خواهرم تو ۳۸ هفته وزن بچش ۲۹۰۰ بود
دوستمم تو ۳۷ هفته وزن بچش ۲۵۰۰ بود

واییی پروانه چندروز دیگه زایمانتههه الان دیدم ۳۸ پر شد 🥹

عالیه گلم 💜

عاليه❤️

نگران نباش عزیزم خیلی هم عالیه 😍

من ۳۶هفته ۲۹۶۰بود ۳۹هفته ب دنیا اومد شو ۲۹۴۰وزنم کم کرده بود

ماشالله وزن‌ بچه ات عالیه

سه کیلو که خیلی خوبه گلم

عزیزم جواب سوالای ماما رو که فرستاده بودین برا خانوم حیدرزاده،برا منم میفرستین؟منم میخوام سزارین اختیاری پیش دکتر حسینی انجام بدم مراحل شمارو گفتن

وزنش خوبه عزیزم اصلا نگران نباش،از همین الان که هنوز بدنیا نیومده روی خودت کارکن که روی وزنش زیاد حساس نباشی اذیت میشی❣️

وزنش که طبیعی الان ولی میخوای تپلی بشه حلیم و آبگوشت و نخوداب و بستنی و دلستر و سس بخور هرچی این ماه آخر چیزای مقوی بخوری برای بد زایمان بدنت اوکی تره

خیلی عالیه
تغدیت چی بوده؟
یا استراحت خوبی داشتی؟

دیگه سه کیلو که شده خیالت راحت باشه

خوبه ک بچه من دو نیم تو ۳۷هفته به دنیا اومد

هفته ای حدود ۲۰۰ گرم اصافه کرده طفلی خیلی خوبه

خیلی هم عالیه عزیزم
من هفته قبل بچه ۲ و ۵۰۰ بود

من ۳۶ هفته رفتم ۲۹۰۰ بود ۳۸ بدنیا اومد هم ۲۹۰۰ بود تعجب‌میکنم تو‌این‌دو‌هفته ای خودمو کشتم انقد خوردم یعنی صد گرم‌نباید بالا میرقت

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر🩷 و پسرم🩵 مامان دختر🩷 و پسرم🩵 ۲ ماهگی