علائم سرماخوردگی نوزادتون چیه؟

۱ پاسخ

من امروز ديدم بينيش انگار داره كيپ ميشه گفتم فك نكنم سرماخورده بعد تازه خلط بينيش ابكيه گفتم فردا ميبرميش دكتر

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان آرمینا مامان آرمینا ۴ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی