آبجی ها من الان باید شیرخشک شماره ۲بخرم

۴ پاسخ

اره باید دو بخری

آره دیگه ۲ رو شروع کن

بله باید شماره ۲ بدی

بعد واکسن 6 ماهگی دیگ
اگ زدی اره

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه جان مامان جوجه جان ۱۶ ماهگی