خانوما یبار تن ماهی بخورم اشکال نداره؟!

۵ پاسخ

نخوری بهتره

تن ماهی بدون جیوه بخور عزیزم

من تا الان ۸ یا ۹ تا خوردم

نه من همیشه میخورم

بخور ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان عباس جون❤️ مامان عباس جون❤️ ۲ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان آذر ماهی 🥹 مامان آذر ماهی 🥹 ۱ ماهگی