یبار تن ماهی خوردن اشکال داره؟؟؟🤔🤔🤔🤔

۶ پاسخ

منم ی بار ۱۹هفته خوردم تهوع شذید گرفتم نینیم هی ورجه وورجه میکرد دسگه نخوردم . اما چون خودم تهوع دارم تن ماهیم خیلی بدی زیادی دارهاز اون اینطوری شدم

منم خععععیییلی خوردم
تازه فهمیدم که نباید میخوردم میگن جیوه داره
بدبختییییی هیییییع

من چن بار خوردم

خالم تو شرکت تن ماهی کار میکرد می‌گفت هیچ وقت تن ماهی قیمت پایین نخرید ماهی هاش زیاد خوب نیستن

نه بخور من خودم خوردم

قیافه من ک چند بار خوردم🙂🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری