از کی میشه ماهی داد؟حبوبات از کی؟

۵ پاسخ

هر دو از ۶ ماه با سرو مطمئن مجاز هستن، ماهی ۳ روز تست حساسیت داره، حبوبات سنگین هاست بهتره تک تک و مثلا از عدس سرخ، بعد سبز معرفی بشه، از سبک ها.

من ماهی دادم از 6 به بعد. حبوبات فقط نخود دادم از 7به بعد. اماده از مغازه گرفتم خودت میدونی
ایران. نداره

عزیزم بنظرم اینجور سوالا از دکترش بپرس. جوابش حساسه

ماهی بالای ۱۰ ۱۱ ماه حبوبات از ۸ ماه دال عدس از ۶ ماه

ماهی بسیار حساسیت زا هست و اصلا حالا حالا ها نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان ارین مامان ارین ۱۳ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان مهــدیار🐣💛 مامان مهــدیار🐣💛 ۱ سالگی