از کی میشه حبوبات بدیم؟

۴ پاسخ

از شش ماهگی

الان ماش و عدس دکتر گفت بده

من میدم فقط نخود لوبیا فکر کنم از آخر 8 باید بدی

من از اخرای هفت دادم ولی نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی
مامان مهــدیار🐣💛 مامان مهــدیار🐣💛 ۱ سالگی