خانما حبوبات از کی میشه داد

۲ پاسخ

من عدس دادم دال عدس دادم یبار نخود و لوبیا دادم مال آبگوشت ولی پوستاشو کندم

فک کنم عدس و ماش از هشت به بعد . باقی از نه به بهد

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان مهــدیار🐣💛 مامان مهــدیار🐣💛 ۱ سالگی