تو شیردهی میشه ژلوفن یا استامینوفن خورد؟

۲ پاسخ

من که سرماخوردم فقط آستامینوفن ساده خوردم ، حتی با اینکه حالم بد بود آنتی بیوتیک هم نخوردم سعی کردم با دمنوش و ویتامین سی اینا حالمو خوب کنم

منکه امرو خوردم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی