ناهار و شام روز قبل عمل سزارین چی بخورم

۴ پاسخ

من نهار قشنگ پیتزا خوردم 😅😅 شام هم کباب تابه ای خوردم دیگه بعد از ساعت ۹ هیچی نخوردم تا ۱۲ شب فقط آب خوردم از ۱۲ به بعد آب هم گفته بودن نخورم

از استرس فقط روز قبلش واسه ناهار خورشت خالی بدون برنج خوردم شامم نخوردم صبحشم ک رفتم واسه عمل

من واسه شام عدس پلو خوردم اذیت نشدم

جوجه کباب بدون برنج و نون بخور

سوال های مرتبط

مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان رادمهر😘 مامان رادمهر😘 ۴ ماهگی