سلام. کولیکز بهتره یا پدی لاکت ؟ برای دلدرد بچه.

۵ پاسخ

من کولیکز و اهورا نی نی میدادم ، پدی لاکت یبوست کرد

کولیک ایز خیلی خوبه من خیلی راضیم

پدی لاکت تعریفش زیاده

سوال منم هست

اینفاکول و اهورا نی نی بهتر از ایناست

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی