۵ پاسخ

دایمیکتون پنج روز استفاده کردم خوب بود الان هم گرمیچر خوبه

به دختر من پدی لاکت بدترش کرد

روی دختر من پدی لاکت خیلی خوب جواب داد

(کولیکز ؛اهورا نینی) عالی بود
من تمام دارو استفاده کردم حتی اینفاکول گرفتم گرونترینش بود نخورد
کولیکز (گرمیچر خارجیه)

دایمتیکون خوبه من دادم ب بچم

سوال های مرتبط

مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی