خانوما شربت پدی لاکت بهتره یا کولیکید؟؟

۱ پاسخ

کولیکید برای دلدرده من کولیف میدم بهتره به نظرم
پدی لاکت شربت پروبیوتیک برای درمان اسهال و یبوست و نفخ
جفتشو دکتر داده من میدم

سوال های مرتبط

مامان نویان💙 مامان نویان💙 ۸ ماهگی
مامان دخملیا 👼 مامان دخملیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی