خانوما پدی لاکت بهتره یا بیبی کر؟؟؟؟؟
نفخ

۱ پاسخ

بی بی کر خیلی شکمشو کار میندازه و باعث اسهال میشه

سوال های مرتبط

مامان لیا🧸🍼 مامان لیا🧸🍼 ۱۵ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی