خانما شربت واسه دل درد پدی لاکت بهتره یا کولیک اید؟؟

۱۱ پاسخ

کولیکز از همشون بهتره

اینفاکول
پدی مال هضم
کولیک ایزهم کارایی نداره

من به دخترم گاهی وقتا کیدزی کولیک میدم جوابه

ن عزیزم من ک پی دی لاکت دادم دلش سفت نشدولی خیلی خوب شددل درد

هیچکدوم‌اینفاکول

من به ایران برای دل دردش کولیکیز دادم خیلی خوب بود الان یکم بالا می‌آورد برای رفلاکس پدیلاک میدم و دکتر گفت اگه زیاد شد فاموتیدین این دو تای آخر گفت خیلی ربطی به دل درد نداره بیشتر برای رفلاکس

پدی لاکت بده کولیک ایزم بده چون هیچ ربطی ب هم ندارن
پدی لاکت پروبیوتیکه باکتری مفیده اما کولیک ایز برا نفخ و دل درد و کولیکه در کل من هر چی بگی دادم جوا نکرفتم الا با قطره ایزی کول بیبی ک تو شیرش میریزم عالیه برا هضم راحت شیره
با اینفاکول برا کولیک و شربت فاموتیدین واقعا این ۳ تا بی نظیره

کولیکیز عالیه

البته پدیابستم خوبه خیلی تعریفشوشنیدم

پدی لاکت خیلی خوبه من ب پسرم دادم خوب خوب شد

پسر من فقط با یک دوره مصرف قطره پدیابست خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان عارفه و آیدا مامان عارفه و آیدا ۱۱ ماهگی