۱۲ پاسخ

من شب قبل خواب تمیزی خونه ظرف جاروکاروبارهامومیکنم وتصمیم میگیرم ک چی درست کنم مثلابرنجم رونم میکنم لپه رومیپزم وایناک صب زودب تونم غذاموراست وریست کنم وقتی هم ک گریه میکنه بایک دست بغلمه بایک دست آشپزی میکنم😢😮‍💨😮‍💨شبم هم ازشونه دردخوابم نمیبرع

تو پذیرایی 4 تا وسیله یکم بزرگ جلوش میندازم

خیلی مجبور بشم میذارمش تو آغوشی
جارو میکنم غذا میپزم

میزارم تو‌روروئک میاد کنارم همجا

بغلش میکنم و باهم آشپزی میکنیم یا تو روروئکش کنار خودم هست

خودش میاد در کابینتو باز میکنه تمام قابلمه ها و سبد هارو میریزه بیرون تو کابینت میشینه منم اشپزی میکنم

تصویر

هیچی پدرم درمیاد

هر انچه تو اشپزخونه هست مبدم دستش😐

من ک میارمش تو اشپزخونه چهارتا وسیله اشپزخونه جلوش میزارم بازی میکنه

معمولا صبح ساعت ٧ كارامو تموم ميكنم
نشه هم ميزارمش روروئك سريع كارمو مبكنم

گاهی میخوابونم گاهی هم نق نوق چسبیده بهم

وقتی خوابه سریع یه چیزی میپزم .

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی