بچه ها لیمو شیرین و کشک تو ماه دوم بارداری خوبه ؟

۱۵ پاسخ

همه چی خوبه به اندازه حتی اون جگریم که میگن بده به اندازه بخوری هیچیت نمیشه

سلام من ۸هفته باردار هستم از اول ویار کشک دارم تا الان 😀🥹

کشک خیلی خوبه

من فقط کله جوش میخورم

من ک همه چی میخورم ولی کم

چرا تایپکای ۴ ماه قبلو الان میاره😐😐

عالیه

همیشه خوبه

اگر کشک محلی سراغ داری بگیر بخور خیلی خوبه

فقط کشک پاستوریزه مصرف کن

میای گروه

اره خوبه

بله عالیه هستن هر دو

آره عزیزم

سعی کن زیاد کشک نخوری چون یبوست میشی عزیز

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری