همه چی خوبه به اندازه حتی اون جگریم که میگن بده به اندازه بخوری هیچیت نمیشه
سلام من ۸هفته باردار هستم از اول ویار کشک دارم تا الان 😀🥹
کشک خیلی خوبه
من فقط کله جوش میخورم
من ک همه چی میخورم ولی کم
چرا تایپکای ۴ ماه قبلو الان میاره😐😐
عالیه
همیشه خوبه
اگر کشک محلی سراغ داری بگیر بخور خیلی خوبه
فقط کشک پاستوریزه مصرف کن
میای گروه
اره خوبه
بله عالیه هستن هر دو
آره عزیزم
سعی کن زیاد کشک نخوری چون یبوست میشی عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.