مامانا سرما خوردم استامینوفن ۳۲۵ میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

مدام آب نمک قرقره کن ورقیق شدش روبکش توبینی وشستشوبده وآبمیوه طبیعی وآب لیمو عسل بخورویکمم قرقره کن باهاش میتونی قورتش هم بدی سریع خوبمیشی

بله عزیزم میتونی

بله میتونی عزیزم بخور

من ۵۰۰ رو نصف خوردم

اره مجازه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد