مامانه قطره استامینوفن باید تو یخچال باشه

۴ پاسخ

اگر میخوای یک ماه بمونه و پلمپش باز شده تو یخچال بذاری خیالت راحت تره

کمتر از سی درجه نوشته
جای خنک بزار

نه یخچالی نیس

اره تا یک ماهم بیشتر نمیشه استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی