۸ پاسخ

من ۲۸ روزش بود ختنه کردم

قطعاااا 40روزگیش

به نظرم دوماهگی، پسرمو ۴۵ روزگی ختنه کردم هم زود خوب شد و هم خاطره ای براش نمونده

صددرصد 2

دو ماهگی
۴/۵ سالگی دیگ مردی شده واسع خودش هم اذیت میشه هم زشته

معلومه ک دوماهگی

بالای سه سال!! چون خیلی تحقیق کردم

من بچمو دوماهگی ختنه کردم بهتره دردش نمی‌فهمه اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرتین❤️ مامان آراد و آرتین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی