۳ پاسخ

وقتی خونریزی و لکه بینی نداشته باشی انشالله ک سالمه دیگه

برو سونو دلت آروم شه

درد یا لکه بینی نداشته باشی بچه خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کهوری مامان فاطمه کهوری ۸ ماهگی