۳ پاسخ

من عرق بوقناق میخوردم خیلی کم
میومد پایین قشنگ

از دکترت بپرس
اصلا سر خود یا با نظر دیگران عرقیجات و عطاری مصرف نکن

جفتش گرمه برا بارداری خوب نیس ک‌ اکثرا برا قند انسولین میزنن

سوال های مرتبط